Bedrijfstoewijzing verwijderen

Bij het maken van een reservering bij een klant heb ik per ongeluk een bedrijf ingevoerd die daar niet thuishoort - nu is er een link tussen de klant en het bedrijf (bijvoorbeeld in de geschiedenis of bij het invoeren van nieuwe boekingen), hoe kan ik dit annuleren?
Om de bedrijfstoewijzing voor een klant te verwijderen of om het bedrijf te verwijderen, opent u de klant in de klantenstam (door bijvoorbeeld op klik op het Firma-nummer in de reservering te klikken).

Klik vervolgens op "X" in de kolom Bedrijf aan de rechterkant om de bestaande bedrijfstoewijzing te verwijderen. Het bedrijf wordt niet verwijderd, alleen de toewijzing van de klant aan het bedrijf wordt verwijderd.
Om de bedrijfstoewijzing voor een reservering te verwijderen, opent u de reservering. Klik vervolgens op "X" in de kolom Bedrijf aan de rechterkant om de bestaande bedrijfstoewijzing te verwijderen. Het bedrijf wordt niet verwijderd, alleen de toewijzing van de klant aan het bedrijf wordt verwijderd.